WEBclusive wint Accenture Innovation Award Financial Services

De juryprijs voor innovaties in de financiële sector is in 2012 gewonnen door WEBclusive

12 NOVEMBER 2012, AMSTERDAM
Samenvatting
Accenture heeft de winnaars bekend gemaakt van de Accenture Innovation Awards 2012. Accenture reikt de awards jaarlijks uit om innovatieve prestaties te erkennen en hen bij elkaar te brengen. Binnen de categorie Financial Services is WEBclusive uitgeroepen tot meest innovatieve concept van 2012 voor haar veelbelovende diensten en software voor crowdfunding.
Innovation Award Financial Services
Afgelopen donderdag kreeg WEBclusive de Accenture Innovation Award uitgereikt voor de meest innovatieve dienst in de categorie Financial Services. De crowdfunding software en de bijbehorende diensten zijn als dusdanig veelbelovend en innovatief beoordeeld dat dit goed was voor een eerste plaats. Met de award verdient WEBclusive exposure via Accenture en haar mediapartners, zoals Banking Review. WEBclusive ontving daarnaast ook een replica van het eerste aandeel wat uitgegeven is in Nederland, namelijk een aandeel in de VOC.

Jury rapport
De jury van de Financial Services bestond uit 16 managers uit de financiele wereld, zoals Ronald Slaats (CEO Lage Landen), Arjan Huisman (COO van Landschot bankiers) en Paul Loven (CFO PGGM), maar ook de winnaar van vorig jaar (Chris Zadeh van Ohpen) was onderdeel van de jury. Het jury rapport omschreef de keuze voor WEBclusive als volgt:

"Crowdfunding is een groeiend fenomeen en WEBclusive speelt hiermee in op de vraag die met deze groeiende populariteit ontstaat, namelijk makkelijk te gebruiken software voor Crowdfunding platformen.

Het aantal sales dat WEBclusive mogelijk heeft gemaakt is indrukwekkend, ze staat goed in de markt."

WEBclusive opent dinsdag 13 november de NYSE Euronext beurs in Amsterdam
WEBclusive ontving daarnaast ook de uitnodiging van de NYSE Euronext beurs om de beurshandel op dinsdag 13 november te openen.

Over WEBclusive
WEBclusive levert crowdfunding software waarmee organisaties zelf aan de slag kunnen om crowdfunding in te zetten. Op dit moment zijn 75% van alle succesvolle crowdfunding projecten in Nederland gefinancieerd via de crowdfunding software van WEBclusive.
Citaten
"Het winnen van deze prijs toont aan dat de financiële sector ook de kansen van crowdfunding ziet. Met behulp van onze software hopen we het voor iedere organisatie makkelijk te maken om crowdfunding in te zetten om samen met haar achterban projecten te realiseren." Ronald Kleverlaan
Over WEBclusive crowdfunding software en advies

WEBclusive is marktleider in Nederland voor het ondersteunen en ontwikkelen van crowdfunding campagnes en platformen.